yandex

تاثیر سئو سایت و بهینه سازی در افزایش بازدید سایت

تاثیر سئو سایت و بهینه سازی در افزایش بازدید سایت

تاثیر سئو سایت و بهینه سازی در افزایش بازدید سایت

در این مقاله قصد داریم درباره افزایش بازدید سایت در گوگل و سئو و بهینه سازی سایت، افزایش بازدید کننده سایت، افزایش seo سایت و اینکه تا به راحتی بتوانید ترافیک واقعی و هدفمندی را به سایت خود جذب کنید صحبت کنیم.

افزایش بازدید سایت اگر با نرخ تبدیل مناسب همراه باشد، می تواند منجر به افزایش فروش برای شما بشود! بنابراین حتما لازم است که به افزایش ترافیک سایت خود اهمیت بدهید و در کنار آن نرخ تبدیل خود را نیز بهبود ببخشید.

افزایش بازدید سایت یکی از اصلی ترین کارهایی است که هر صاحب سایتی باید هنگام طراحی وبسایت اعم از طراحی وب سایت فروشگاهی، طراحی وب سایت املاک، طراحی وب سایت شرکتی و ... به آن اهمیت دهد. هر چقدر که وب سایت شما از هر لحاظ عالی باشد تا زمانی که نتوانید ترافیک واقعی دریافت کنید بی فایده است وهیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

دوستای عزیزم دلیل عمده بسیاری از کسب و کارهای آنلاینی هم که موفق نیستند نداشتن ترافیک کافی است. همین حالا وب سایت هایی وجود دارند که از هر لحاظی با کیفیت هستند ولی مشکل اصلی آن ها دیده شدن است. 

 

افزایش بازدید سایت

 

دوستای خوبم کسب بازدید یا ترافیک سایت یعنی زمانی که بازدیدکنندگان و کاربران وارد سایت شما شوند. هر ورود برابر است با یک بازدید. اما هر ورود به منزله کسب یک بازدید بیشتر نیست. معمولاً بازدیدها بر اساس IP کاربران شمرده می‌شوند و ملاک اصلی رتبه‌بندی‌ها نیز بر اساس همین شمارش به صورت روزانه است.در ضمن، این فقط کاربران اینترنتی نیستند که ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهند؛ بلکه ربات‌ها و ابزارهای آنلاین دیگری هم هستند که چنین بازدیدهایی رقم می‌زنند. 

شما با ایجاد بستری مناسب و کسب بازدیدهای روزانه می‌توانید رتبه سایت خود را نیز به مقدار زیادی بهبود دهید.

 

​​​​​روش های افزایش بازدید سایت:

 

  • نوشتن مقالات پر بازدید

 نوشتن مقالاتی است که در حوزه کاری شما طرفدار زیادی دارند. مقاله ای که می نویسید باید با هدف خاصی نوشته شود و از همه مهمتر اینکه باید جست و جوی بالایی در ماه داشته باشد. برای این کار باید کلمات و بهتر است بگویم عباراتی که سرچ بالایی دارند را شناسایی کنید و مقالات خود را در رابطه با آن ها بنویسید.

 

​​​​​روش های افزایش بازدید سایت

 

برای تحقیق کلمه کلیدی، پیدا کردن عبارات و کلماتی که سرچ بالایی دارند می توانید از ابزارهای Google Trends و Google Keyword Planner استفاده کنید. بعضی وقت ها هم سری به گوگل وب مستر تولز سایت خود بزنید و به قسمت search analytics مراجعه کنید.

 

  • تولید و انتشار ای بوک های ویروسی

نوشتن یک کتاب الکترونیکی یا ای بوک اصلا کار سختی نیست. به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید دقیقا همان مقالاتی که در سایت خود منتشر می کنید و برای شما ارزشمند است را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید و دوباره منتشرشان کنید.

نکته مهم این است که اگر ای بوک شما کاربردی و مفید باشد به شدت ویروسی می شود. زمانی هم که ای بوک شما ویروسی شود و سایت های زیادی آن را در سایت خود قرار دهند افراد زیادی با نام و کسب و کار شما آشنا می شوند و مطمئنا بسیاری از آن ها به سایت شما رجوع می کنند.

 

  • تولید و انتشار ویدیو

ویدیو ها همیشه محبوب ترین فرمت محتوایی بوده اند و اثر گذاری بیشتری را روی مخاطبان می گذارند. به راحتی می توانید مقالات سایت خود را به ویدیو تبدیل کنید و آن ها را دوباره در سایت های دیگر منتشر کنید.

 

ریسپانسیو بودن سایت در افزایش بازدید وب سایت

 

  • ریسپانسیو بودن سایت در موبایل

همواره طراحی وب سایت ریسپانسیو  و ریسپانسیو وبسایت خود را در موبایل و تبلت در هنگام طراحی سایت در نظر داشته باشید زیرا این موضوع بسیار مهم است و درصورت مشکل، شما مخاطبانی که از موبایل به وبسایتتان می‌آیند را از دست می دهید. 

 

  • تولید و انتشار فایل های صوتی

تولید فایل های صوتی یا پادکست هم کار بسیار ساده ای است. کافی است مقالات سایت خود را به صوت تبدیل کنید. همچنین ای بوک های خود را که از قبل نوشته اید را هم می توانید به کتاب صوتی تبدیل کنید و دوباره آن ها را منتشر کنید. 

 

  • توضیحات متا تگ ها

در صفحات متنی وب سایت شما بخشی به عنوان توضیحات متا وجود دارد و این توضیحات توسط ربات های گوگل چک می شود، مطمئن شوید که از این بخش بهترین استفاده را می کنید و خالی رها نمی شود.توجه داشته باشید بهینه سازی متا تگ های سایت یکی از فاکتور های مهم سئو سایت بوده می باشد.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مطالعه فرمایید :

الگوریتم رنک برین چیست؟

 

  • همکاری در فروش خدمات و محصولات

همکاری درفروش یکی از بهترین روش های افزایش بازدید سایت است. با راه اندازی سیستم همکاری در فروش در سایت خود می توانید ترافیک سایت تان را به صورت کاملا رایگان چندین برابر کنید.

 

  • انکور تکست

برای بهبود کارایی بازدیدکنندگانتان و در نهایت بهتر شدن وضعیت سایت در موتورهای جستجو، باید از انکور تکست ها استفاده کنید و این انکور تکست ها باید کاملا نرمال بوده و با وبسایت شما هم خوانی داشته باشند. انکورتکست ها دکمه هایی هستند که مخاطب را به هدفش می رسانند. برای مثال تنها کافیست که روی دکمه بنویسید "برای خرید محصول اینجا کلیک کن". به طور کلی وجود دکمه call to action اهمیت زیادی دارد.

 

افزایش بازدید وب سایت

 

  • پست مهمان و انتشار مقاله در دیگر سایت ها

سایت های محتوایی زیادی وجود دارند که می توانید به عنوان نویسنده میهمان برای آن ها بنویسید و سایت خود را نیز در آن پست ها تبلیغ کنید. البته نیازی نیست حتما به طور مستقیم سایت خود را در مقاله خود تبلیغ کنید. همین که در پروفایل و امضای شما در سایت مورد نظر مشخصات تان از جمله آدرس وب شما باشد کافی است.

 

  • اهمیت عنوان در مطلب

عناوین مطالب h1 و h2 و h3، هستند و اهمیت بسیار بالایی دارند. اطمینان حاصل بفرمایید که از این عناوین به صورت کامل و صحیح استفاده کرده اید.

 

  • آدرس صفحات در وب سایت

مطمئن شوید که URL ها در سایت مپ سایت که شامل تمامی آدرس صفحات سایت میباشد، وجود دارند و اگر این موضوع را تا به حال در نظر نداشتید، هرچه سریع تر برای اصلاح آنها قدم بردارید.

 

  • تبادل لینک با همکاران

یکی از بهترین روش های افزایش بازدید واقعی سایت تبادل لینک و لینک سازی با همکاران حوزه کاری تان است. البته منظور از تبادل لینک همان تبادل محتوا یا رپورتاژ است. همین حالا دست به کار شوید و لیستی از همکارانی که در حوزه کاری تان فعال هستند بسازید. و به آن ها ایمیل بزنید و پیشنهاد تبادل محتوا را به بدهید. از این راه می توانید هم بازدید وب سایت تان را بالا ببرید و هم اینکه بک لینک های با کیفیتی از سایت های هم حوزه خود دریافت کنید.

 

  • پاسخ به سوالات مخاطبان

وب سایت شما در هر زمینه‌ای که باشد باید سعی کنید خود را به جای مخاطبتان قرار داده و به سوالاتش پاسخ بدهید، به صورتی که دیگر لازم نباید مخاطب از شما سوال بپرسد.

 

  • فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی محبوب کشورمان مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، نیز از دیگر راه های افزایش بازدید وب سایت محسوب می شود.

 

سرعت صفحات وب سایت افزایش بازدید وب سایت

 

  • سرعت صفحات وب سایت

سرعت لود شدن صفحات باید به صورت مکرر چک شود و اگر متوجه شدید که سرعت صفحات کم است باید این موضوع را در محتوا حجم تصاویر و بخش هاستینگ پیگیر باشید.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مطالعه فرمایید :

دلایل برتری طراحی سایت اختصاصی از نمونه وردپرسی

 

  • ساخت اپلیکیشن موبایلی

 شما می توانید توسط ساخت یک اپلیکیشن موبایلی و طراحی سایت اختصاصی کاربران موبایلی زیادی را به سایت خود جذب کنید. منظور از اپلیکیشن موبایلی اپ های پیشرفته نیست. شما به راحتی می توانید توسط کتاب های موبایلی که الان توی کافه بازار و MyKet به وفور یافت می شوند سایت خود را به افراد زیادی معرفی کنید. 

 

  •  اهمیت محتوا در سئو

 وجود محتوای خوب در وب سایت تاثیر زیادی دارد .

 

  • بهینه سازی سایت برای گوگل (سئو)

به نظر من بهترین روش برای افزایش بازدید سایت، بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو است. هر سایتی برای اینکه بتواند ترافیک واقعی و هدفمندی را دریافت کند باید سایت خود را سئو کند.

باید درعبارات و کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود بهترین رتبه را در نتایج جست و جو داشته باشید. آن زمان است که سیلی از ترافیک را روزانه می توانید فقط از طریق گوگل دریافت کنید.

 

  • دکمه اشتراک گذاری

مطمئن شوید که مخاطبان شما می توانند تمامی صفحات وب سایتتان را با دوستانشان به اشتراک بگذارند پس حتما دکمه share یا اشتراک گذاری را در وبسایتتان فعال کنید.

 

  • استفاده از خبرنامه ایمیلی

یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت ارسال ایمیل های خبرنامه به اعضای سایت است. درست است که در این روش بازدید کننده جدید وارد سایت نمی شود ولی بازدید کننده هایی که وارد سایت می شوند مسلما باعث افزایش بازدید روزانه سایت و افزایش رتبه سایت می شوند. 

 

  • آپدیت مقالات قدیمی ولی پر اهمیت

یکی از بهترین روش های افزایش رتبه سایت که خودم بارها ازش استفاده کرده ام آپدیت مقالات قدیمی سایت است. این روش یک روش بی نظیر برای افزایش بازدید سایت می باشد. بهتر است مقالاتی را آپدیت کنید که مطمئن هستید اگر زمانی در آن ها به رتبه های بهتر در نتایج جست و جو برسید ترافیک بالایی را می توانید به دست بیاورید. 

ارسال نظر

محاسبه قیمت طراحی سایت
هزینه سئو سایت
درخواست مشاوره